Tovább a tesztmotorra.

Írta:

A DL és a női nem ritka párosítás, pedig Niki bebizonyította, nagyon is működik a románc.

Hirdetés
A DL és a női nem ritka párosítás, pedig Niki bebizonyította, nagyon is működik a románc.

DennyM:

Nem nagyon van barátom, akit ne nyaggatnék folyton saját motorjuk tesztelésével
, és általában nincs nagy sikerem. Niki törte meg a jeget a most következő írással, amiért küldök is neki két óriási, virtuális puszit, innen is köszönöm! Minden bátorságát és gondolatát összeszedve megpróbálta mondatokba önteni nektek, hogy számára miért a világ legjobb motorja a Suzuki DL650. Kicsit félt az általam kreált feladattól, mert szerinte ő nem ért annyira az ilyesmihez, pedig elhihetitek nekem, férfiakat megszégyenítő módon motorozik. Nem egyszer szégyelltem én is össze magam egy-egy közös túra alkalmával, le a kalpaggal előtte. Szóval remélem tetszeni fog az írás, főleg mert női szemszögből ritkán olvashatunk a motorokról. Ha bármi kérdésetek lenne Nikihez a motorról, a hozzászólásokban tegyétek fel nyugodtan, tolmácsolom neki. Következzen hát a Suzuki DL650.

Niki:

Mivel valahol nőből vagyok, kezdjük a külsőségekkel. Amikor 2003-ban először megláttam, na az volt az igazi szerelem első látásra. Gyönyörű, hatalmas pofaszerkezet, ami olyan, mint egy vadmacska, vagy egy gyönyörű kobra. Utána egy nagy nyaksörény, egy karcsú derék, majd egy kellemes befejezés. Egyértelmű volt, hogy ki kell próbálnom egy ilyen motort. Sokat járok Budapesten, és hát valljuk be, az utak nem igazán alkalmasak kényelmes motorozásra, hacsak nem egy kényelmes motorja van az embernek. Mikor környezetemmel közöltem, hogy nagyon bejön ez a szépség, vagy kinevettek, vagy csak egész egyszerűen egy „nincs is olyan nagy fejed édes lányom” mondattal ráztak le. Még mindig nem tanulták meg, hogy ez csak még inkább doppingolt arra, hogy igenis megvegyem.

Aztán eljött a nap, hogy közelebbről is szemügyre vegyem és ki is próbáljam a CSODÁT. Amikor megláttam teljes valójában, egy pillanatra elbizonytalanodtam, hogy hogyan fogom én megtartani ezt a számomra nagy motort. Legnagyobb félelmem az volt, hogy nem ér le a lábam és hogy a súlyával sem bírok majd. Aztán felültem rá. Mámoros érzés volt, hisz leért a lábam, amivel első félelmem rögtön el is illant. Aztán próbáltam megdönteni, és meglepő módon vissza tudtam húzni, így a másik félelmem is elszállt. Mindent végignéztem, üléspozíció, kormány, fékkar, kuplung, váltó, mindent tökéletesen elértem, kényelmes volt, és bitang jól nézett ki. Kipróbálni nem próbáltam, mert amíg nem az enyém, addig nem próbálok ki motort. Meghallgattam pár embert, akik abban a pillanatban körém gyűltek – nem is értem miért... :) - ahogy meglátták, hogy nő létemre egy DL-re pályázom. Ekkor már biztos volt, hogy meg is veszem.

Mikor eljött a nagy nap, hogy átvegyem a motort, olyan voltam, mint aki az első randira készül. Úgy éreztem, végre enyém az a motor, amit nekem találtak ki. A papírok lerendezése után, nekiindultam. Mivel előtte soros motorhoz voltam szokva, picit meg kellett szoknom, hogy ez egy V motor, és például 2-esben kanyarodásnál másként kell adagolni a gázt, mint egy sorosnál. Első utam haza vezetett, és az érzés igazán „Ízirájderes” volt. Még szerencse, hogy zárt a bukóm, így nem kellett fogpiszkáló a muslicák kibányászásához, merthogy végig fülig ért a szám. Ez a fajta szerelem továbbra is töretlen, hiszen a motor fantasztikus.

A gyári és egy Sebring dob között hangkülönbség

Nagy méretei ellenére, igazán fordulékony és kezes. A városi forgalomban tökéletesen együttműködik velem, hisz bár nagynak tűnik, de nem az. A visszapillantó tükre és a kormánymarkolat pont az autók visszapillantója felett helyezkedik el, csupán néhány kisteherautónál van problémám. A V motor olyan érzést ad, hogy az leírhatatlan. Mikor gyorsítok, érzem ahogy az erő teljesen lentről árad felfelé, és úgy indul neki, ahogy én azt szeretném. Csodálatos érzés. Mondhatjuk, hogy néhány sportmotort megszégyenítő teljesítménnyel bír.

Ezt be is bizonyította, mikor sportmotoros barátaimmal kiugrottunk külföldre, és elkezdtek nagyobb tempót diktálni, hogy engem piszkálhassanak. Aztán az én Drágasssságom megmutatta, hogy nem olyan fából faragták. Míg ők már rég bebújtak a picike plexijeik mögé, és görnyedve húzták a motor szarvát, én még vígan ültem egyenes háttal, és könnyedén tartottam a tempót. Hát nem kell mondanom, amikor megálltunk egy benzinkútnál, odajöttek megnézni, hogy mi van ebben a motorban :)


Nem olyan nagy a DL, mint amilyennek tűnik. Persze, mihez képest.

A lámpája igazán el van találva. Igaz, hogy este se mögöttem, se előttem nem nagy élmény közlekedni, hiszen kiégetem a szemét a másiknak, de én viszont remekül látok, és engem is remekül látnak. Az üléspozíció hosszú távon is kényelmes, és derékbarát. Az út egyenetlenségeit közel úgy veszi, mint egy igazi endúró motor. Ezt is sportmotoros barátaimmal tartott közös túránk egyikén érezhettem leginkább, amikor is egy kis faluba érkezve brutál útfelbontásokkal találtuk szembe magunkat, és mikor a többiek lelassítottak az addigi vad tempóból, addig én mosolyogva és kényelmesen továbbhaladtam. Elmondható, hogy a futómű rendben van, bár az is tény, hogy igazi terepmotorozásra nem alkalmas.

Kanyarokban - mint már írtam- igen kezes, és úgy dobálhatja az ember egyik oldalról a másikra, mint egy könnyű sportmotort. Mi sem bizonyítja jobban, hogy nem egyszer kipróbáltam a Hungaroringen is, ahol könnyedén vette az akadályokat, még a síkánban is minden komolyabb nehézség nélkül továbbment. A pályán egyedül az egyenes szakaszokban voltak problémáim, hisz az a majd 200km/órás végsebesség itt kevésnek bizonyul, ugyanakkor kanyarokban néhány sportmotorost könnyedén megelőztem. Mondanom sem kell, nem lettem nagy kedvenc... :) Persze pályázásra nem alkalmas, hiszen a túragumik hamar melegednek, és a kuplung is hamar túlmelegszik. A fékek sem értékelték ezt a fajta használatot, túlmelegedtek, és felforrt a fékfolyadék is. Természetesen a motor nem pályára való, de azért ki lehet próbálni, hogy mire megy vele az ember, hiszen nincs is jobb, mint biztonságos keretek között kipróbálni a motor teljesítményét, illetve magunk korlátait.

A fékekről elmondható, hogy normál használatban megbízhatók, könnyen és jól reagálnak a használatra. A két fék együttes használata igen stabil fékezést tesz lehetővé. A magasított plexi számomra érdektelen, hiszen a 173 cm-es magasságommal nem tudom kihasználni, tökéletes a szélvédelme. Az étvágya sem túl nagy, szinte elég, ha megmutatom neki a kannát, és már a látványtól kimegy a világ végére. Na jó, viccet félretéve, a 4,5 – 5 literes fogyasztás szerintem igazán barátinak mondható, kapom is érte a savazást a sportmotoros barátaimtól, de hát nem izgat, hisz tudom, hogy csak irigyek. Utast ritkán viszek, de ha mégis, akkor is inkább hölgy utast. Ekkor a teljesítmény ugyan észrevehetően csökken, de azért nem lesz élvezhetetlen a motorozás.

Hogy kicsit véget vessek az áradozásnak, pár dolgot megemlítek, ami annyira nem tetszik. Egyik a gyári akkumulátor, mely az első telén, annak ellenére, hogy havi rendszerességgel csepptöltésre volt téve, nem bírta ki a következő szezont, pedig alig 3 hónapot kellett volna kibírnia. A másik, a hang. Aki szereti a halkan morgó V motor hangot, annak ideális, de amint az ember városba merészkedik, előjön ennek a halk motorhangnak a hátránya. Nemes egyszerűséggel az autósok nem vesznek észre. Nem egyszer volt olyan eset, hogy sportmotoros barátaim vígan elgurultak a lehúzódott kocsik mellett, majd mikor én is mentem, egyszerűen visszazártak előttem. Nem a rosszindulat vezérelte őket, hanem pusztán nem hallották, hogy jövök. Ilyenkor kapott egy komolyabb gázfröccsöt, és ekkor engem is elengedtek. Így én amondó vagyok, hogy a kipufogót le kell cserélni.

Suzuki V-Strom videó

Aki meg akarja védeni motorját, annak sajnos be kell ruházni egy bukócsőre is, ami nagyon hasznos tud lenni, hiszen balesetek mindig előfordulhatnak. Egy egyszerű borulásnál is komolyan sérül a burkolat és ilyenkor nagyon sokat meg tud védeni a bukócső. Igaz a kuplung és fékkar így is sportossá alakul, de legalább az idomok nem sérülnek komolyabban. Nagy szívfájdalmam viszont, hogy az indexeket semmivel nem tudom megvédeni, borulásnál biztosan törnek.

 

Nőiesen be kell vallanom, azért a súlyával adódnak számomra gondok. Ilyen például, amikor lejtőn állok, és ki kell tolatni. Na, hát az egyedül vicces mutatvány, ilyenkor bizony férfitársaim segítségére szorulok. Azért igyekszem elkerülni ezeket a helyzeteket, amikor egyedül motorozom. A gyári Bridgestone gumik hagynak némi kivetnivalót maguk után. Nagyon nehezen melegednek, majd nagyon hamar lehűlnek. Az mondjuk igaz, hogy lassan kopnak, na de a tapadás kárára.


Egy ilyen motor és egy ilyen út. Mi kell még?

Összesítve a DL650 egy igazán belevaló motor, és igen sokoldalú. Nem gyorsasági motor, de utcai körülmények között mégsem kell szégyenkeznie a sportmotorosok mellett sem. Nem egy cruiser, mégis rendkívül kényelmes. Nem egy enduró, mégis könnyedén veszi a budapesti utakat. A DL650-el bátran nekiindulhatunk egy hosszabb túrának, nem fog cserbenhagyni, és el fog vinni minket „A” pontból „B” pontba úgy, hogy az élvezhető, biztonságos és ezek mellett gazdaságos is legyen. Egyszóval az apróbb hibáival együtt is imádnivaló.


Na innen menj ki lábon.


Hirdetés

Hozzászólások

  • Nikos
    2011-05-04 13:35:23
    válaszok
    [u]Re: operettmotoros[/u] Szia! Hát hogyne lenne elfogult :confused: Igen, ez tényleg így van, hogy csak akkor jó megvenni, ha tényleg leér a lábad. Igen kellemetlen helyzeteket lehet elkerülni. Várjuk a beszámolót B) Fél??? Na ez furi nekem. Köszi, viszont. [u]Re: Gyöngyusz[/u] Szia! A fékekről pontosan ezért írtam, hogy átlagos használatnál. Nekem is fém fékcső és kerámia fékbetét került bele igen rövid idő alatt :cheer: Nekem most sikerült beszereznem rá egy dobot. Még szokjuk egymást, de már visszadumált, és azt szeretem B) Akkor szerencséd van, hogy nem eszi az olajat. Nekem azt nem picit… Sajnos. Na az a fémes koppanás sokáig fejtörést okozott, hogy mi lehet. Most hogy tudom, hogy nem fog szétesni, hanem ez „teljesen normális” a Dl nél, már nem izgat annyira. Zavar, de jobban zavart, amíg féltem, hogy szétesik, vagy vmi. Köszi, viszont :cheer: [u]Re: Atyu[/u] Szia! Igen, sajnos a váltó az nem mindig tökéletes. Nekem 1-2 közé ugrik néha, azaz 0, illetve 5-6 közé a semmibe. Na az előzésnél rendkívül kellemetlen. Ilyen esetben láncspray és olaj ellenőrzés (utántöltés). Nálam sok esetben segített ez a kettő. Üdv Nikos

  • Atyu
    2011-05-02 21:18:55
    --
    Sziasztok! Nekem is K6 V-Stromom van! 16400 km-el vettem,most 28600 van benne. Igazából kevés negatív dolog van, amit erről a kezelhető járgányról el tudok mondani. 190 cm magasságommal, 95 kg-al kényelmes utazásokról számolhatok be. A fogyasztása 4,5-6ig van. Túra plexivel, sport légszűrővel és sport dobbal vettem a motort így viszonyítási alapom nincs!Nagyon kényelmes hosszabb távon is, vígan dőlhetsz élesebb kanyarokban is,mivel veszi az akadályokat! A gyári első gumi 28000 km-t bírt, a hátsó 17000-et! Dunlop gumikat nem javaslok rátenni senkinek, szerintem instabilabb, mint a bridgestone!!! Jelenleg Metzeler gumit tetettem rá,ezt többen dícsérik! A gyári akksija van meg, csodálkozom, h ennyit bírt! Ami negatív és kellemetlen: előfordul, hogy váltáskor vagy kiugrik sebességből, vagy o fokozatba vált! Ez többször előfordul melegebb napokon! Az olaj problémára gondoltam, de a MOTUL-nál is előfordult. Összességében szép, kényelmes motor! Ajánlom mindenkinek!

  • 2011-04-19 21:46:00

    tetszett a cikk,igen meggyozo...bar a sulyaval kapcsolatban emlitettek hat :D hogyismondjam...edzest igenyel :D

  • Lotti
    2011-03-17 20:02:14
    köszönet
    Kunci! Köszi az infót, biztosan hasznát veszem. :cheer:

  • Kunci
    2011-03-17 12:14:27
    re: Mire figyeljek?
    Kedves Lotti! Ajánlom figyelmedbe az alábbi cikket: [url=http://www.tesztmotor.hu/magazin/magazin/ne-nyulj-melle-hasznalt-motor-vasarlas-tippek.html]Ne nyúlj mellé! Használt motor vásárlás tippek[/url]

  • Lotti1
    2011-03-16 20:09:35
    Mire figyeljek?
    Sziasztok! Felcsillant a remény halvány sugara, hogy végre megvehetem a saját DL-em. Sajnos csak használtat tudok venni, úgy néztem 2005-2006-os évjárat körülit, amikbe általában 35-40 ezer km van. Szerintetek az ilyen korú motoroknál mire figyeljek, vásárláskor? Minél több infót kapok, annál jobb. Köszi Lotti :cheer:

  • vibega
    2011-02-28 21:43:29
    esés
    Sziasztok ! Én csak 50-el estem egy kavicsos szakaszon és a javítás végösszege 640000 Ft lett. Így vigyázzatok!!! Jó tapadást Mindenkinek !

  • Guszti
    2011-02-22 16:32:33
    dl
    Sziasztok! Nekem is 650es v-stromom van:) imádom! Sajna volt egy balesetem 160-al októberben, és csak most lett kész.Nagyon kezes motor. Viszont az alkatrészek csillagászati áron vannak hozzá egy esés: 940000ft:( pedig csak az oldalán csúszott 200métert, és volt rajta gyári bikócső.

  • Gyöngyusz
    2011-02-12 20:17:28
    DL
    Szia! Én is egy DL 650 -t nyúzok, most kezdjük együtt a 4. szezonunkat. 2008. áprilisa óta van nálam, azóta 48000 km-t sikerült együtt megtennünk, így most van benne 78000 km kb. Szeretem, mert megbízható, kényelmes, nyomatékos, kicsit bálna, könnyen kanyarodik, nem egy ideges típus. Komolyabb probléma csak szerelési hibából adódóan volt, amúgy megbízható a jószág, kopóalkatrész cseréket igényel csak. A féket annyira jónak én nem nevezném, én előre felrakattam egy fém fékcsövet, így egy fokkal hatékonyabb, de azért még javíthatnának rajta a fejlesztők, de tény, normál használat mellett jó. A gyári kipuff valóban elég halk, így az enyémre rákerült egy nyitott sportdob, minek következtében elég traktorosra sikeredett a hangja, bár így csengőt sose kell használnom, ha valakihez megyek látogatóba. :) Gyári gumival sose mentem, nekem a Metzeler Tourance a favorit, az én stílusomhoz elég jó az ár/kopás/tapadás arány. 175 centis magasságomhoz már jól esett a plexitoldat, így akár cigizni is tudnék, ha akarnék, és a bukóm is teljesen fel van nyitva egész 130-as tempóig. :) Fogyasztás... na igen... városban fixen 4-4,2 körül, ha nagyon haladósan megyek pályán, akkor benyeli a 4,8-5 litert, ha igazán takarékos vagyok, akkor volt már 3,8 is. :)))) Olajat a mai napig nem csipeget. Ja igen, mmi nagyon zavar, az az első telónál a tipikus fémes koppanás, amire sok \"kisdéel\" tulaj szintén panaszkodott. Ez a Te motorodnál is megvan? Széles utat. Gyöngyusz Ui: engem sem a szépsége győzött meg, csak a szemei... de azok nagyon. :)

  • operettmotoros
    2011-02-11 17:13:28
    Gratula
    Szia. Gratulálok a motorhoz és hogy ennyire megtaláltad a szerelmedet. Én is V-Stromot hajtok, csak a férfi változatát. Remekül leírtad azokat miért lehet szeretni és mire érdemes figyelni. Kissé elfogult a cikked, e ez nem baj. Azt írhattad amit érzel és kész. Sajnos a DL - nő párosítás nem minden esetben jön össze. Én úgy gondolom, hogy a 173cm nem a leggyakoribb női méret. Így van ezzel az én párom is. Az 1000-esem után kézenfekvő volt, hogy asszonykámnak a 650-et nézzem ki. rosszul gondoltam. még féloldalasan sem ér le a lába, nem hogy megtartani tudná. A sztenderre rakott gépnél meg félő, hogy átbillen a túloldalra. Találtunk egy hasonló V2-est SV400 személyében. Mi erről tudnánk sokat mesélni. Párom ezt a gépet szereti, és nem titkolja hogy fél az 1000-es DL-en utasként ülni. Jó motorozást és sok kilométert !

  • Nikos
    2010-08-20 12:09:45
    Lotti1
    Kedves Lotti1! Köszönöm a gratulációt :confused: Érdeklődnék, hogy sikerült e megvenni a DL-t? Üdv Nikos

  • af2
    2010-08-06 23:01:28
    Időszámítás!
    Tisztelt Moderátor Szerkesztők! Késik az órátok! Nem mintha zavarna, csak a rend kedvéért. af2

  • af2
    2010-08-06 22:57:39
    ülésnyitás
    :) Széles utat. A gumid kopjon... Sok szerencsét! Nagyon jó motor, és erős, kipróbáltam. af2

  • vadasz1
    2010-08-06 00:41:36
    ulesnyitas
    Koszonom megegyszer mar az en ulesem is nyilik! :woohoo:

  • vadasz1
    2010-08-01 23:34:51
    ulesnyitas
    Nagyon koszonom,remelem igy mar sikerulni fog!!

  • af2
    2010-08-01 22:14:41
    Ülésnyitás
    Kulcsot elfordítod, ülést hátrahúzva emeled. Zárás megy kulcs nélkül! Vannak az ülésen kampók a műanyag részén, amiket a hátrahúzással kell kiakasztani.Záráskor ráilleszted, előretolod és lenyomod. Első alkalommal, talán célszerű a nyitáshoz segítséget kérni, mert a kulcsot elfordítva kell tartani amíg felemeled az ülés hátsó részét, hogy aztán hátra tudjad húzni. Sok sikert! af2

  • vadasz1
    2010-08-01 02:12:43

    sziasztok,a segitsegeteket kernem most vettem egy dl650-est,de sajnos ne nyilik ki az ules alatti tarolo.van valami trukk a nyitasahoz?koszonom !!

  • Soós András
    2010-05-27 22:03:58
    Üzenet
    Szia Lotti 1 Remélem sikerült megvenni a DL-t. Ne aggódj. Minden rendben lesz vele. Ezt a gépet még azok is elismerik remeknek akik mással motoroznak. Persze, hogy vannak hibái, vagy inkább gyengéi. Ahogy írtam a múltkor, 3 éve használom az enyémet és kényelmesen bárhová elvitt. Engem az sem zavar, hogy túl csendes. Na bumm. Inkább mint, hogy hosszú távon a saját motorom zajától legyen hallás károsodásom. És még valami aki azt írja hogy 7 liter körül fogyaszt annak baj lehet a látásával. Az a 7 az átlag 5. Egyet ne feledj. megfelelő karbantartás, nem őrült egy kerekezés, normális kigyorsítások/ közlekedési lámpától-lámpáig/ nem akarok az első lenni,azonos jó minőségű olaj, nem szedett vetett benzin. LÁNC KARBANTARTÁS! Ha ezeket alapból betartod nagyobb lesz az élmény, pl. akkor, mikor a többiek láncot, vagy gumit cserélnek drága pénzen akkor te még egy vagy két szezont is végigmotorozhatsz kellemesen. Sima utat és szép időt kívánok ANDRÁS :whistle:

  • Lotti1
    2010-05-23 16:47:01
    Gratula
    Szia! Először is szeretnék gratulálni a motorhoz, és szeretném megköszönni a leírást, ami engem is megerősített és segített abban, hogy mostani motoromat milyenre csaréljem le. Nekem nagy váltás lesz, mert eddig egy 250-es marauderen motoroztam, mivel nagyon tetszettek a chopperek, de mostanában kipróbáltam más tipusú motorokat is, és rájöttem, váltanom kell. Az már biztos volt, hogy a gyorsasági motorokat kizárhatom, tehát a túra gépeket kezdtem el nézegetni. Nekem is szerelem volt első látásra, de a mérete engem is megijesztett egy kicsit. Aztán nemrég módomban állt kipróbálni egy vezetéstechnikai tréningen egy 1300-as Rendőr Yamahát, ami igen meglepett és pozitívan. Nagysága ellenére nagyon könnyen manőverezhető,könnyen kezelhető még a bólyák között, szűk kanyarokban is. Gondoltam, ha ezzel elsőre ilyen jól ment, akkor megbírkózom nő létemre a DL-el is. A te cikked is csak megerősített ebben, és ezt mégegyszer köszi. :cheer:

  • Soós András
    2010-04-27 22:38:51
    megjegyzés
    Szervusztok 3 éve használok egy V-STROM-ot.Sokat gondolkodtam a Honda Varadéro modelljén is. Nem bántam meg a döntésemet. Bár meg kell, hogy mondjam csaknem 2 millió forintért/ kiegészítőkkel apróságok/ néhány helyen nagyobb precizitást vártam volna a gyártól. Pl. műszerfal feletti burkolat összetétel nem zár rendesen. Vagy említhetném azt a hőszigetelő borítást amely egyszerűen kicsúszott a féknyereg fölött elhelyezkedő csatlakozóból. Néhány vezeték futbe egy bordázott csőbe. Sajnálom, ha rosszul írtam volna le a meghatározást. Gondolom sokan tapasztalták. Egyszóval láttam egy Varaderót azon bizony nem találtam esztétikai hibát. Mindezek ellenére remek gép. Hogy milyen erős és mennyere terhelhető két személlyel. Csak annyira kel terhelned, mint amennyire a pénztárca engedi. ugyanis az a véleményem, hogy akár egy hosszabb túrára is el lehet menni kevés csomaggal. Persze akkor jobban ki kell tágítani a kasszát. vagy az igényeket szűkebbre venni. Köszönöm, hogy meghallgattatok. Mindenkinek szép napokat kívánok, mert ki is tagadná a szélnek feszülni remek érzés akár egy motor csodán akár egy szerényebb kétkerekűn. ANDRÁS ;)

  • Rafko
    2010-02-13 21:33:42

    Hello mindenki! Nekem most 35000 km van a motorban, feldobozolva 2 személlyel minden gond nélkül motoroztam keresztbe-kasul egész Európát.Használtam városban, túrán pedig aszfalton, erdei utakon, lazább terepezésre is. Lehet 4 literrel is menni felpakolva, utassal, és lehet 8 liter felé is vinni a fogyasztást egyedül. Aki egy sportmotorral akarja összehasonlítani, az nem fogja szeretni. Aki olyan motort akar, amivel bármikor, bármilyen körülmények között biztonságosan akar utazni és megérkezni....annak a DL a legjobb választás. Egyszerűen nincs típushibája. Nyilván ha a DL árának háromszorosa lenne a zsebemben GS Adventure-t vennék a terepezés végett, de ennyi. Másra nem cserélném le.

  • Mathyas
    2010-01-27 16:03:30

    Ez a cikk nagyon tetszett, mert tárgyilagos. És nekem is V-Stromom van. A fogyasztáshoz annyit fűznék hozzá, hogy nekem 4,7 volt a maximum és 3,6 a minimum. Az átlagom 4,2 városi közlekedésben. A súlyom 75 kg.

  • Tomi
    2010-01-03 22:18:59
    DL 2 személlyel
    Szia RSI! Hm, szerintem attól függ, hogy mire használod 2 személlyel? A lényeg, hogy egy kellemes túrára szerintem elég az ereje. 130-as tempót símán tartja és itt még a futómű és a fékek is bőven a határuk alatt teljesítenek és a motorban is van tartalák egy előzéshez. (Ezt most full terhelésnél értem) Persze nem fog akkorát gyorsulni, mint egy személlyel, de ne feledjük, hogy ez egy 650-es! :) Egyébként ha kell akkor képes megpöckölni a 200-at 2 személlyel is, óra szerint. (ezt természetesen a német autópályán volt tesztelve. :P ) A plexije nekem pont jó volt (178 cm) és még a sildes cross sisakomat se cibálta a szél! Üdv Tom

  • RSI
    2009-11-09 10:57:51
    DL 2 szemellyel
    Jo cikk, koszonom! A VStrom-ot nyaron sikerult ket szemellyel tesztelnem - ketten osszesen kb. 160kg-t nyomunk, cuccunk osszesen egy pici hatizsak volt. Nagyon kenyelmes volt, igazi elmeny volt turazni a geppel - egy dolgot kiveve: gyenge ket szemelyhez! Oszinten sajnalom, de nem tudom jo szivvel ajanlani FicsDt-nek sem. :(

  • Matyó
    2009-10-12 21:42:44
    Ez tetszett
    Gratula a cikkhez nekem is V-Strom DL650-en van. Bő egy éve vettem és 22.000,-km-ert tettem meg vele, ahogy Niki írta a világ legjobb motorjának tartom! Biztonsággal megjártam vele Isztriát a Lengyel hegyeket és emellett munkába is vele járok. Nap mint nap hűséges társam, pedig 59 éves vagyok és biztonsággal száguldozhatok ha kedvem úgy tartja és nagyon kedvelem a kanyar vadászatot is. Ha lehetővé tudnád tenni, hogy pár tapasztalat cserés E-mailt tudjak Niki-vel váltani azt megköszönném. Legszívesebben azokkal az emberekkel tudok jókat beszélgetni akiknek V-Strom-uk van és imádják.

  • Nikos
    2009-10-05 17:47:59
    re: FicsDt
    Remélem idő közben megoldódott a problémád, és sikerült megvenned azt a motort amit kinéztél magadnak. Széles utat, gumifákat :)

  • FicsDt
    2009-08-30 20:17:09
    Dl 650
    Sziasztok! Motorcsere előtt állok én is és nagyon tetszetős a dl, edig mindenhonan csak jót hallok az egyetlen ami kicsit megingat az a sportmotoron írt teszt szerint a 7 liter \"de végülis ezt itt sokan megcáfolták\" a másik meg a kétszemélyés utazás \"én 93kiló vagyok a párom pedig 70körüli plusz a málha\" félek sok lesz neki, vagy nem lesz tul rosz hatásal a haladásra? Ha képes 120-130as utazóra akor gond nincs. Mostmár az egész a régi mocimon múlik, sajnos hitel van rajta és szeretném beszámítatni egy másikba \"valószínüleg egy dl-be :cheer: \" Remélem sikerül.... :dry: Az a baj h aztsem tudom h merre induljak a bajomal, rendszám sincs a gépen és ez szerintem sok embert megingat, bár minden külföldi papírja megvan.

  • Nikos
    2009-06-25 10:23:19
    Re: Farkas Zoltán
    Örülök, ha tetszett :) Szerintem neked már szükséged lenne a pleximagasítóra, vagy a magasabb plexire. Persze ki kell próbálni a legmagasabb beállításon (hiszen a DLágasság plexije állítható), de az a véleményem, hogy a plexitoldás neked már fog kelleni. Nejedet érdemes lenne ráültetned egy tesztmotorra, hogy érezze milyen kényelmes :)

  • Farkas Zoltán
    2009-06-12 17:22:45
    Hozzászólás
    Ritkán olvasni ilyen tárgyilagos tesztet. Játszom a gondolattal, hogy a régi motorom egy v-Strom-ra cserélem. A nejem még a gondolattal sem hajlandó foglalkozni! :evil: Nem is értem, hogy miért :angry: . Lenne egy tiszteletteljes kérdésem. 186 cm magas vagyok. A plexi szélvédelmet nyújtana?? Köszönettel! A döntés tényleg jó!

  • Nikos
    2009-06-08 13:13:46
    Re: árpi
    Köszönöm :confused:

  • árpi
    2009-06-05 14:45:53
    v-strom férfi szemmel
    szia . elolvastam a cikkedet,nekem nagyon tetszett.nekem 2 éve van v.stromom és remélem sokáig meg lessz.szerintem te nagyon jól motorozol mert én még ekkorát nem döntöttem mind te.ügyes vagy gratulálok.

  • Nikos
    2009-05-26 12:53:50
    Re: DR
    Örülök, ha segíthettem :cheer:

  • Spog
    2009-05-23 17:54:08
    Fogyasztás
    Tényleg sosem tankol!!! Hihetetlen! :woohoo:

  • DR
    2009-05-16 12:54:51

    Jómagam épp egy ilyen paripa vásárlását fontolgatom egy DL650 tulajdonos barátom ráhatására (is)...s most Niki megerősített hitemben, köszönet neki érte! B)

  • adykag
    2009-05-14 21:44:02

    Üdv. Nekem is ilyen van (illetve a családomnak). Szerintem nagyon jó gép, mindenkinek ajánlom, hogy próbáljon ki egy ilyet, ha vásárlás előtt áll. Fogyasztása tényleg jó 4-5 liter körüli. Városban is, városon kívül is jól használható. Majd lehet írok róla én is tesztet, ha lesz rá időm.

  • enjoy87
    2009-05-14 15:33:18

    Csudajó mmotor, én is kaptam már kézbe egy ilyet és nagyon tetszett.

  • Nikos
    2009-05-11 11:44:09
    re: Futár78
    Szia, nagyon szépen köszönöm. Szerintem ritka az az ember, aki rosszat mondhatna erről a motorról, eddig akik kipróbálták az enyémet, nagyon meglepődtek. Persze pozitívan. :cheer: Köszönöm, neked is hasonló jókat

  • Nikos
    2009-05-11 11:40:53
    re d.
    Szia! Elolvastam, és furcsának találom ezt a 7 literes fogyasztást. Például, tegnap elindultam a garázsból, villogot az üzemanyagszintmérő, hogy tankolnom kellene, mentem pár métert, és feljebb ,ment a szint :P A lényeg, nekem még nem sikerült 6 literes fogyasztást sem elérnem, csak alatta maradt, és nem kis tempónál. Egy tank benzinnel közel 400 km-ert el tudok gurulni, és nem 80 as sebességről beszélek. A gyári Bridgestone gumiról hasonló a véleményem, de ezt le is írtam a tesztben. A nyomatékkal semmi baja, ez nem sportmotor :cheer:

  • Futár78
    2009-05-05 20:42:20

    Szia Nikos! Grat a cikkhez és a Dl-hez. Én még 2006-ban tesztelhettem egyet és azóta DL650 vírust hordozok a körzetim szerint is :P Bár még nekem nincs, de nálam tuti befutó. Mindene meg van ami egy jó motorozáshoz kell és nem vall szégyent sem ha dolgoznia kell! Én azt mondanám, hogy egy igazi mindenes. Aki szereti ezt a stílust annak érdemes kipróbálnia!:) Széles utat és balesetmentest!!!!

  • d.
    2009-05-05 16:51:54
    szia
    szia! nemtudom hogy látogatod-e még a fórumot Nikos, de figyelmedbe ajánlok egy oldalt ahol igencsak rosszakat irnak a motorról :0 http://www.sportmotor.hu/teszt/suzuki/?c=1003&r=1341 Illetve hát a 7 literes fogyasztás amit irnak az oldalon.... mit mondasz erre?

  • Nikos
    2009-04-20 20:33:32
    Re: Dani
    Örülök, hogy hozzátehettem valamit, szerintem nem fogod megbánni. Még azok is, akiknek előítéleteik vannak, kipróbálják, és teljesen meglepődnek, hogy mennyire jó motor :cheer:

  • Nikos
    2009-04-20 20:31:18
    Re: af2
    Köszönöm :cheer: Szerencsére én még nagyot nem estem vele, de megnyugtató ezt hallani, hogy még egy nagy esés sem foghat ki ezen a motoron :cheer: Mondom én, hogy szép B)

  • Dani
    2009-04-20 18:59:05

    Szia! Én épp most állok motorvásárlás előtt,kicsit utánanézegettem a dolgoknak és rábukkantam erre a lapra. Eddig is ez a motor volt a legesélyesebb, de hozzátettél te is kicsit a beszámolóddal hogy a DL mellett maradjak :cheer: Minden jót!

  • af2
    2009-04-20 17:44:03

    Nagyon jó és igaz az írás. Gratulálok. Én 4 éve használiom, és értem miért szereted. És igenis szép. Eggyel tudnám kiegészíteni, bírja a strapát. Én már dobtam el nagyobb sebességnél is, fölállsz, és megy tovább.

  • Nikos
    2009-04-14 10:57:18
    re:RatrakVFR
    Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett :D

  • RatrakVFR
    2009-04-10 22:43:37

    Klassz, szeretettől csöpögő, elfogult cikk, élvezet olvasni a sok fanyalgó, kukacoskodó \"ójságíró\" után... :) A DL valóban nagyon jó gép, de szépnek nevezni... nos, igen. Csatlakozom \"Névtelen\"-hez: olyan, mint a chokito... Viszont praktikumban tényleg majdnem mindent ver, és ezek szerint szeretni is lehet, nagyon! :) Sok-sok balesetmentes km-t kívánok, ja, és gratula a cikkhez és a képekhez!

  • Nikos
    2009-04-08 13:11:07
    Névtelen
    \"Kinek a pap, kinek a papné...Nekem a fia\" :D Nekem tényleg tetszik :P

  • 2009-04-08 11:40:03

    A DL nagyon jó túramotor (ezt az eladási statisztikák is mutatják), de szépnek nevezni.....na ehez eléggé elfogultnak kell lenni. Biztos Gábor Zsazsa is teccik valakinek, azért nem kiáltanám ki szépségideálnak. A DL inkább olyan, mint a chokito: ronda, de finom.

  • Nikos
    2009-04-03 11:57:23
    Dilós
    :kiss:

  • Dilós
    2009-04-01 22:33:34

    Nagy gratula a teszthez! És az is igaz, hogy rendesen egymásnak vagytok teremtve a DLágasssságoddal.. :silly:

  • Nikos
    2009-03-31 09:42:54
    Lányom
    :kiss: Édes vagy :lol:

  • 2009-03-31 00:31:13

    Anya, a motorozásodról tudod mi a véleményem, a cikkről hasonló :D :D !! És úgy hiányzik már lepence...is... :D :kiss: lányod :D

  • Nikos
    2009-03-30 10:36:14
    nitrobi
    Köszönöm :)

  • nitrobi
    2009-03-30 08:54:08

    Jó a cikk, gratula Nikinek. Írhatna gyakrabban is. :!:



Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX

213.181.192.30