Tovább a tesztmotorra.

Újra TesztMotor Tréning: augusztus 25. csütörtök

Írta: TesztMotor.hu 2016-08-19 09:00:01

Jövő csütörtökön (25-én) ismét TesztMotor Tréning, az utolsó idén! Újraindítottuk nagysikerű vezetéstechnikai rendezvényünket a KakucsRingen (videókkal)

Hirdetés
Úgy döntöttünk, folytatjuk az megkezdett Utat, mert a motorosoknak szükségük van a Tréningre, és szeretik is a kakucsi TM Tréninget

Ha van kedvetek megtanulni a laza, biztonságos és tudatos motorozás alapjait, akkor itt a helyetek Kakucson ezen a pénteki napon.

Legyél full kezdő vagy rendszeres pályázó, mindenkinek tudunk újat mutatni/mondani! Mindenféle motorral várunk benneteket - a TM Tréning csak saját motorral teljesíthető, természetesen teljes motoros védőruházatban.

Ne feledjétek, "Minden motoros tanuló, csak van, aki még nem tud róla"

Bemelegítés a TesztMotor Tréningen: kanyarodási technikák és vészfékezés gyakorlása - július 22:



- előző Tréningünk (július 22.) fotóit Facebook oldalunkon találjátok!


Minden infó:
http://trening.tesztmotor.hu/

A Webshopunkban le tudjátok foglalni a helyeteket, mert bekorlátoztuk a létszámot, hogy mindenkire maradjon elég idő. Max létszám 20 fő.
Jelentkezés / helyfoglalás a webshopunkban.

A videó címével ellentétben nem csak kezdőket, haladó motorosokat is várunk - mindenki úgy megy majd haza, hogy tanult valami újat!



Az instruktorok tapasztalt utcai- és pályamotorosok, motortesztelők lesznek, BenZso és HH Taylor:



"Tanulóink mind-mind nagy fejlődésen mennek keresztül egy nap alatt:"



Ti írtátok - a TesztMotor Tréning "nyolcparancsolata"

Ha naplót írnék, akkor valószínűleg ilyen gondolatok kerültek volna bele a nap végén, miután átugortuk a „Kedves naplóm” részt:

1. Mindig lehet és kell is tanulni és erre tökéletesen alkalmas a Tesztmotor tréning, mindegy, hogy milyen motorral vagy. Most például egy Vulcan is volt.

2. A trénerek (itt is) felkészültek és azért vannak, hogy mi minél jobban és biztonságosan motorozzunk.

3. A kiüléses technikát pályán és nem a közúton kell tanulni, gyakorolni, még akkor is, ha kicsi a pálya.

4. Apropó kicsi pálya. A prekoncepciókról általában kiderül, hogy hülyeség. Egy rövid pályán is lehet jót motorozni egy hatszázassal. Nem mentem gyorsabban 130 km/h-nál, de egy percig se unatkoztam.

A pályára gyakran kijárók megsúgták, hogy ismert profi versenyzők is járnak Kakucsra gyakorolni hatszázas pályamotorokkal.

5. Kb. 20 percenként érdemes egy kis szünetet tartani vagy jobb kondit kell összeszedni, mint én. A motor egyik oldalról a másik oldalra való folyamatos döntögetése úgy látszik nem ugyanaz a fizikai megterhelés, mint 10 km-t futni az erdőben. Este kiderült, hogy közel 90 kilométert motoroztam Kakucson és így már elnézőbb voltam magammal szemben. :)

6. A viszonylag alacsony sebesség miatt biztonságosan lehet gyakorolni. Ez nem azt jelenti, hogy nem lehet kimenni a pályáról, esetleg megcsúszni vagy akár elesni – délelőtt valaki eldobott egy motort -,de jobb itt készségszintre fejleszteni, hogy mi a teendő, ha például megcsúszik a motor hátulja. Aztán ha megy, akkor lehet menni a nagyobb pályákra, mert van, amit csak ott lehet megtanulni.

A 240-ről való fékezést mondjuk a Hungaroring célegyenesének végén érdemes gyakorolni.

7. Tréning megfizethető és benne van egy fél napos pályahasználat is.

8. A pálya kíméletes a gumihoz, a 90 km meg sem látszott rajta. Nem úgy, mint 20 perc a Hungaroringen.

Szóval TesztMotor Tréning&Kakucs, see you next time….


"Minden motoros tanuló, csak van, aki még nem tud róla"


Hirdetés

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél Te az első!


Kép csatolása Videó csatolása
Ajánlott cikkekX

213.181.192.30